3 Haziran 2014 Salı

josie maran... argan yağı mı dediniz?

NY  seyahatim öncesi, makyaj ve bakım trendlerini yakından takip eden bir arkadaşım tavsiye etmişti. Argan yağı deyince dudak büküp listenin son sıralarına attım. Büyük boylarına bunlar çok pahalı ben küçük olanlardan alayım, nasılsa sadece deneyeceğim dediğim için çok üzgünüm. Haksızlık etmişim. 

Argan yağı çeşitleri Türkiye pazarına öyle hızla, öyle çeşitle ve öyle böyle olmayan bir reklam algısı ile girdi ki, çocukluktan gelen reklamı çok yapılan ürünü reddetme alışkanlığım devreye girdi. Kayısım, Bademim dururken Argan'ın benim için bir önceliği olamazdı. 

Kutusunu açmadan günlerce bekledim, tam bir arkadaşıma hediye edeyim derken, evde benim dışımda ihtiyacı olanlar için de bir bakım yağı kalmadıgını fark edince, hemen ikramda bulundum. Dermatit'e iyi gelen bir yağın yerine kullandık önce fakat sonuç korkunç oldu. İşe yaramadığı gibi çoğalttı. Dokusuna bakınca oldukça kuvvetli ve doygun bir yağ olduğunu fark ettim. O halde deneme sırası bana gelmemişti.
 







Josie Maran %100 saf argan yağını kirpiklerim, kaşlarım, dudaklarım, tırnak etlerim için kullandım, harika sonuçlar verdi;
 
  • Çok kısa ve hacımız kirpiklerim bir parça dolgunlaştı. Maalesef yine bir Türkan Şoray değilim ama kendi çapımda gelişim kaydettim.
  • Kaşlarım ile ilgili belirgin bir sorunum yoktu ama parlak ve bakımlı durmasını sağladı. 
  • Uzun süren bir yoğunluk sonrası kuruluktan bitap düşmüş, çatlamış dudaklarımı çok değil 2 günde iyileştirdi, güzelleştirdi. Neme doyurdu.
  • Gece yatmadan önce tırnak etlerime sürdüğümde sabah kusurları silinmiş oluyor desem yeridir.

Yani kısaca çok pişmanım, bir daha bana tavsiye edilen ve Türkiye'de satılmayan hiç bir ürünün küçük boyunu satın almayacağım. Gittiği ülkeden alan bana da getirsin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder