2 Haziran 2014 Pazartesi

mutlaka ziyaret etmelisiniz: misk nail spa

 
fotoğraf : www.misknailspa.com

Tırnak bakımında bana göre Anadolu yakasının en iyi mekanlarından biri Misk Nail Spa. Mekan diyorum çünkü burası sadece bir bakım merkezi değil, nefes aldıran, endişelendirmeyen, içeceğinizi yudumlarken, koltuğunuza güvenle oturduğunuz bir yer. El ayak bakımında çok titizler. Huzur veren, harika bir dekorasyona sahipler. Kullandıkları ürünler hijyenik, oldukça kaliteli, harika kokuyorlar ve çok iyi geliyorlar. Spa bakımının hakkını veriyorlar. Yeni getirdikleri her şeyi denemek istiyorsunuz.
 
Misk Nail Spa'nın sahibi Ceren donanımlı, harika biri. Mesleğini bırakarak, büyük bir konsantrasyon ile girmiş bu işe, mutlaka tanışmalısınız. Konuya her daim hakim, trendleri ve dünya markalarını çok iyi takip ediyor. Getirdiği her yeniliği denemek için can atmanız olası. 2014 bahar-yaz serisinde Erguvan, Yeşil Elma, Pomelo bakımları eklemiş.
 
Bekarlığa veda partisi yapmak, kız kıza kaynatmak, arkadaşınıza bir sürpriz yapmak için harika bir yer. Sezonluk değişen bakımları var. Kaş tasarımında da oldukça iyiler. Personeli de Ceren gibi cana yakın ve oldukça deneyimliler. Hiç bir şey iptidai şartlarda yapılmıyor. Uyguladıkları ojeler soyulmuyor, dökülmüyor, ürün takibini de çok iyi yapıyorlar ve bayatlamış ürünler ile muhattap olmuyorsunuz. Her bakımın bir süresi var, asla baştan savma bir işle karşılaşmıyorsunuz.
 
Neredeyse açıldığından bu yana ziyaret etmekten büyük keyif aldığım Misk Nail Spa'yı sizinle de paylaşmasam olmazdı. El ayak bakımımı illa bir başkasına yaptıracağım diyorsanız, kimi uzun kimi kısa süre denediğim bir çok yerin arasında gitmenizi tavsiye edebileceğim tek yer. Tavsiyem randevunuzu mutlaka önceden alın aksi takdirde yer bulmanız biraz zor olabilir.
 


 

2 yorum:

  1. Evet Misk cerene bende gittim. İyi di. Ama geçen hafta bir yer keşfettim ki sormayın gitsin. Hollywoodda var olan dünyanın ilk tırnak salonu nail clinic salonu, türkiyede nail standard olarak açıldı. Valla duyduğumda erenköyden altunizadeye kadar gittim. Adamlar yapmış. Nail bar konsenptinde gerçekten bar varmış. Onlarda bar var. Üstelik tcihobunun kahve menüsü de var. İlk kahvem ücretsiz geldi. Bir de yeni gelenlere manikürse spa manikür, pedikürse spa pedikür hediyemiş. Onuda yaptılar. Valla kendimden geçtim. Ürünlere baktım hepsi jessicaydı. Sordum neden diye. Meğersem Hollywood olan nail clinicde türkiyedeki nail standardda jessica markasının uygulama salonuymuş. bizim bütüm müşterimiz bizim için hollywod yıldızı diyorlar öylede hissettirdiler. bundan müdavimiyim. iyi bir arayanlara duyurulur.

    YanıtlaSil
  2. www.nailstandard.com adresinde bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil