16 Haziran 2014 Pazartesi

napolili rossopomodoro


 
 
Rossopomodoro açıldığı günden beri bağımlısı olduğum mekanlardan birisi. Burada yazmasam eksik olacaktı. Göztepe'de, Göztepe Parkı'na manzaralı bir İtalyan restaurantı burası. Napoli menşeyli restaurantlar zincirinin İstanbul'daki ilk şubesi olan mekan için yapılan yorumlara baktığımda, buranın daha çok bir pizzacı olarak kanıksandığını gördüm. Peki ben de oradan başlayayım, evet pizzalarına bayılıyorum itiraf edeyim, biri ile paylaşmaya da kıyamıyorum :)  Anadolu yakasında tercih ettiğim iki pizzacıdan biri burası. Biraz dolgun hamur tercih ettiğimde Olivia's ama incecik bir pizza yemek istediysem soluğu burada alıyorum. İnce hamuru sayesinde tek başıma bitirebildiğim ilk pizza, Rossopomodoro pizzası oldu.

Pizzaları domates soslu ve sossuz seçenekler ile sunuyorlar. Benim iki favorimden biri dört peynirli olan; Teanese, bir klasik. Diğer ise patlıcanlı ve kabaklı olan; Verduretta.  Balzamik ile deneyin (abartmadan).
 
Çok aç olmadığım, şöyle bir geçiştirme ihtiyacı hissediyorsam tek tercihim Marinella, bol domates ile hazırlanan bu deniz mahsülleri çorbasının tadına bayılıyorum. Çok aç değil iseniz öncesinde gelen mozarella peyniri ile izyadesi ile doyacaksınız. Risottoları ve atıştırma tabaklarını tatmin edici bulduğumu söyleyemem ama başlangıç olarak Carpaccio'sunu mutlaka denemelisiniz, benim ilk üçümde bir numara. Hafif tatlı sevenlere tavsiyem  Panna Cotta'sı.
 
Şarap severler için, zengin seçenekleri var. Atıştırmak için de misafir aırlamak için de uygun bir yer olmasına şaşırmakla birlikte, Anadolu yakasının genel tavrını yanısıttığını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder