6 Haziran 2014 Cuma

yaza kışa minnetonka

 
Minnetonka'larım ile aşk yaşıyorum. Her ikisini de yurt dışından aldım fakat burada da bulmak mümkün. Deriden'in internet mağazasında sınırlı çeşit bulabildim. Üstelik şu anda indirimde.
 
 
Genel olarak basic modelleri sevdiğim için tercihlerimden birisi "Minnetonka Concho / Feathers Ide Zip" oldu diğeri ise neredeyse ayağımdan çıkarmadığım, "her şeyin altına olur, giy çık" kategorisindeki; "Minnetonka Women's Kilty Moccasin". En çok kullandığım ayakkabı rengi olduğu için her ikisini de kahve tonlarından tercih ettim ama Minnetonka'nın web sitesinde girdiğinizde renk ve desen bakımından zengin bir katolog ile karşılaşacaksınız. Hepinize gör bir Minnetonka olduğunu düşünüyorum. Çok rahat ve yumuşacıklar.
Sadece sizin için değil, yeni doğanlar dahil, çocuklar için harika bir koleksiyona sahip. Doktorumuzun yenidoğan tavsiyelerine dönüp baktığımda, o zaman fark etmemiş olmama üzülüyorum. Baksanıza şunlara;
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder